Дигитален маркетинг на виното (DWCC) 2015 4


Кога: 23, 24 и 25 Октомври, Пловдив

DWCC се провежда веднъж годишно от 2008 г. в различни региони на света. 

Място на събитието: Международен панаир, Пловдив

Международен панаир Пловдив

 бул. „Цар Борис III Обединител“ 37, 4003 Пловдив, България

 

Дигитален маркетинг на виното (DWCC) 2015Най-голямото световно събитие за дигитален маркетинг на виното DWCC 2015 ще се проведе през октомври 2015 г. в Пловдив. Очаква се конференцията да привлече в България хората, които реално формират нагласите и тенденциите в производството и консумацията на вино в глобален мащаб – най-големите винени експерти, специалисти по комуникации и маркетинг във винената индустрия, както и най-популярните винени журналисти и блогъри, ключови вносители, износители и производители на вино от всички краища на света.

DWCC се провежда веднъж годишно от 2008 г. в различни региони на света. Специално внимание се отделя на страната домакин, като по този начин се подпомогa позиционирането на държавата като значима винена дестинация и се повишава разпознаваемостта на виното й по света.

 

Международните организатори на конференцията от Vrazon уверяват, че изборът им България да бъде домакин се дължи на “невероятната комбинация от централна локация, всепризнато историческо и културно наследство, процъфтяваща винена индустрия и уникално разнообразие от вина и сортове, които ще запленят любителите на виното”.

 

Основните акценти на събитието всяка година са тенденциите и възможностите за комуникация и позициониране на винената индустрия в ерата на новите технологии и социалните мрежи. DWCC се стреми да изгради международна общност от винени комуникатори, да насърчава придобиването на нови умения и информация и да стимулира обмена на опит в динамичния свят на виното и свързания с него туризъм.

 

Очаква се конференцията да привлече в България хората, които реално формират нагласите и тенденциите в производството и консумацията на вино в глобален мащаб – най-големите винени експерти, специалисти по комуникации и маркетинг във винената индустрия, както и най-популярните винени журналисти и блогъри, ключови вносители, износители и производители на вино от всички краища на света.

 

“Факт е, че страните, които са организирали предишни издания на DWCC, през следващите години се нареждат сред лидерите в ръст на износа на вино на чужди пазари. Това очакваме да се случи и с България”, казва Галина Нифору, председател на Българската асоциация на износителите на вино и един от инициаторите на домакинството на страната ни.

 

Организатор: Маркетинг на вино/Консултантска фирма и бизнес услуги Vrazon

Раян Опаз от Vrazon :”Финалната регистрация ще бъде отворена тази седмица на http://dwcc.co



Остави коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *


4 мисли върху “Дигитален маркетинг на виното (DWCC) 2015