Актуално от медиите


„Лидл“ е трамплин за износители на храни и вино, твърдят от веригата

LIDL

„Съвместната работа на „Лидл“ с български доставчици води до по-високо качество и по-голямо разнообразие на продуктовата гама, до увеличаване на производствените обеми, до инвестиции в допълнителни мощности и ръст в броя на служителите. То е и трамплин към чужди пазари“, съобщи на пресконференция Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на компанията. Тя посочи, че благодарение на партньорството над 20 български фирми вече са получили възможност да продават в други държави, в които „Лидл“ оперира. Сред продуктите, които се продават зад граница в други магазини от веригата, са доспатска пъстърва, хлебни и сладкарски изделия, пилешко, олио, вино. Още на capital.bg…

 

 

 

Собственици на винен бар във Вашингтон съдят Доналд Тръмп

Собствениците на Cork Wine Bar и Cork Market & Tasting Room във Вашингтон съдят президента Доналд Тръмп. Причината е, че като собственик на Trump International Hotel извършва нелоялна конкуренция. Собствениците Халид Питс и Дайан Грос не искат обезщетение, а настояват хотелът да бъде затворен докато Тръмп има общо с него. Още на divino.bg…

Голямата тайна на Пиното

Pinot_Noir_MoldovaПино Ноар, Пино Блан и Пино Гри не са просто свързани, те са еснакви. Всички  сортови вариации могат да бъдат групирани в едно общо  разнообразие наречено просто „Пино“ като всеки вариант  може да се идентифицира най-вече по своя  цвят. Тази новина може да промени начина, по който възприемаме някои винени региони, като Орегон, които се специализират в Пино Ноар и Пино Гри. ДНК тестове  потвърждават, че Пино Ноар, Пино Гри, и Пино Блан са всъщност само мутации на  същия сорт.  Ампелографията познава  шест основни клонирани варианти. Още на rosewine-expo.com…

 

 

 

 

 

Как винопроизводителите в Австралия се борят със затоплянето на климата

Когато безпрецедентна гореща вълна удари Южна Австралия миналата година, родината на един от световноизвестните региони за производство на вино – Бароса Вали, лозари алармираха за отражението й върху тяхното грозде, пише japantimes.co.jp. Насажденията оцеляха, но необичайното време бе напомняне как климатичните промени могат да навредят на експортната индустрия за 1,5 млрд. долара, стимулирана от китайската жажда за австралийско премиум червено вино. Още на fermer.bg…


Leave a comment

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *