Поредното успешно издание на Vinexpo приключи


Какви са изводите, според организаторите

VINEXPO-2017

Повече от 2300 изложители от 40 държави се събраха на международното изложение за вино и спиртни напитки Vinexpo, което се проведе от 18 до 21 юни в Бордо, Франция, за да се срещнат с потенциални партньори, да подпишат договори, да открият нови продукти и да разширят бизнес контактите си. След приключването на форума, се очертават три ясни тенденции, обявиха организаторите на събитието.

Първата е свързана с качеството на посетителите и масовото присъствие на лица, отговорни за вземането на решения, факт, отбелязан от изложителите и подчертан от броя проведени бизнес срещи – цели 2000 на брой. Предварително организирани, те са довели до подписването на голям брой договори за дистрибуция, се казва в прессъобщение на панаира.

Присъствието на байери от 150 държави показа, че секторът на дистрибуцията се е превърнал в световен бизнес и че марката Vinexpo е световен бенчмарк, когато става въпрос за намиране на нови пазари и разрастване на дистрибуторски мрежи.

Най-голям е бил броят на посетителите от Франция, следвани от Китай и САЩ. Подписването на споразумение между Vinexpo и TMall (Alibaba Group) ще възроди позицията на Vinexpo в Китай и ще му помогне да развие репутацията си в тази огромна територия, посочват организаторите на събитието.

През март 2018 ще се проведе издание на Vinexpo в Ню Йорк, което ще е само за професионалисти. „Ние участваме във Vinexpo, за да се срещнем с американски и китайски купувачи. Изложтели сме от 16 години и знаем, че на Vinexpo Bordeaux ще осъществим контакт с професионалисти, които не можем да срещнем на други големи изложби. Още първия ден сключихме сделки с китайски вносител и компания от Саудитска Арабия „, казва Таня Робинсън, търговски директор на „Робинсън и Синклер“ (Южна Африка).

Втората тенденция, отчетена от организаторите, е способността на Vinexpo да обедини играчите в сектора. Големи международни марки, семейни фирми, малки винопроизводители, регионални или национални изложители, бяха широко представени и показаха ентусиазма си.

Институтът Masters of Wine също присъстваше, както и представители на световната гастрономия чрез звездни готвачи и известни сомелиери. Vinexpo успя също да събере големи специалисти в сектора и ключови медии като Wine Spectator, Terre de vins, The Drinks Business и Revue du Vin de France.

Обединяването на хората и бизнеса води и до създаване на нови подходи, например пространството за био вино WOW! (Световно или органично вино) е добър пример за такъв подход.

По думите на главният изпълнителен директор на Vinexpo Гийом Деглиз третият успех на изложението е богатото съдържание и информация. При организирането на конференции по теми като влиянието на изменението на климата върху лозарството, последиците от Brexit или нарастващото влияние на електронната търговия, Vinexpo поставя на обсъждане важните теми на деня.


Leave a comment

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *